مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-16پزشكي

اصلاح الگوی مصرف غذایی در بحران کرونا فرهنگ سازی شود


معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه الگوی صحیح مصرف غذایی در شرایط فعلی بحران کووید19 فرهنگ سازی شود، گفت: نقش تغذیه و اصلاح الگوی غذایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا و حتی کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه شود.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه الگوی صحیح مصرف غذایی در شرایط فعلی بحران کووید19 فرهنگ سازی شود، گفت: نقش تغذیه و اصلاح الگوی غذایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا و حتی کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، همزمان با روز جهانی غذا، اظهار کرد: روز جهانی غذا برای دومین بار در حالی که تمام دنیا با آثار گسترده همه گیری کووید 19 مقابله می کند، برگزار می شود.

وی افزود: نقش تغذیه و اصلاح الگوی غذایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا و حتی کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه محور روز جهانی غذا در سال جاری کروناست، تصریح کرد: شعار روز جهانی غذا در سال جاری مبارزه همگانی با کرونا؛ محیط سالم، تغذیه سالم با تولید و مصرف غذای سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی مصرف غذایی در بحران کرونا فرهنگ سازی شود

اصلاح الگوی مصرف غذایی در بحران کرونا فرهنگ سازی شود